Staňte sa súčasťou Rulezz komunity a získajte 10% zľavu na lístok

Otvorenie konferencie: Prečo som zmenil názor na B2B?

Je v B2B vôbec priestor pre kreativitu a inovatívnosť, alebo je celé B2B len o províziách, bonusoch a peniazoch? Igor Brossmann, tvorca inovatívnych konceptov v marketingu a reklame, tvorca reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských festivaloch reklamy a efektivity, a jeho formula úspešnej B2B kampane.

Igor Brossmann foto

Igor Brossmann

CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a dlhoročný líder Wiktor Leo Burnett. Spoluautor reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských a svetových festivaloch…

Viac o spíkrovi

Aj B2B dokáže byť sexi!

Festival PIAF je fenomén. Vytvorený „na zelenej lúke“ v roku 2010 dokázal v silnej konkurencii slávnych kreatívnych súťaží nielenže prežiť, ale vďaka svojím originálnym súťažným kategóriám, silným zastúpením klientov v porote a kvalitnému sprievodnému programu sa stal uznávaným medzinárodným festivalom. A to aj zásluhou šéfa festivalu Marka Hlavicu, ktorý na IDEAS prinesie dôkazy o tom, že aj B2B môže byť kreatívne!

Marek Hlavica foto

Marek Hlavica

Prezident reklamného festivalu PIAF Prague, výkonný riaditeľ, Asociácia komunikačných agentúr, ČR

Marek je bývalý novinár, dnes sa venuje komunikácii, moderovaniu a je aktívny muzikant. Po štúdiách na Fakulte žurnalistiky na Karlovej Univerzite pracoval…

Viac o spíkrovi

B2B Leaders Monitor 2016

Spoločnosť TNS Slovakia zrealizovala v spolupráci s THE MARKETERS exkluzívne pre túto konferenciu prieskum o rozhodovaní lídrov B2B a procesoch v tomto segmente na Slovensku. Aké faktory majú rozhodujúci vplyv na rast a vývoj B2B biznisu? Na ktoré nástroje a prístupy najlepšie reagujú B2B zákazníci? Na základe akých informačných zdrojov sa rozhodujú B2B lídri? Odpovede na tieto a ďalšie kľúčové otázky B2B biznisu prinesie legenda slovenského prieskumu Ivan Šimek.

Ivan Šimek foto

Ivan Šimek

Managing Director, Kantar Media, TNS Slovakia

Zakladateľ a dlhoročný riaditeľ TNS na Slovensku, riaditeľ KantarMedia v Českej republike a Regional Business Development Director spoločnosti Kantar…

Viac o spíkrovi

Lovte tam, kde sú veľké ryby

Cieľová skupina „majiteľ / riaditeľ / vyšší vedúci pracovník“. Aké je mediálne správanie týchto ľudí? Ktoré médiá sledujú? Sú viac na online, alebo sa ešte stále oplatí investovať do tradičných médií a dosiahnuť významný zásah? Aká je efektivita jednotlivých typov médií a jednotlivých titulov či online stránok? Je pravda, že najafinitnejším a najefektívnejším médiom pre biznisových ľudí je bulvár? Najaktuálnejšie dáta o mediálnom a online trhu prezentuje Danka Jánošová so svojimi 16 ročnými skúsenosťami s mediálnym plánovaním, nákupom a stratégiami vo viacerých renomovaných mediálnych agentúrach – MindShare, Starmedia Co. a Universal McCann.

Dana Jánošová foto

Dana Jánošová

Client Service Director, Universal McCann

Danka pracuje v mediálnych agentúrach už 17 rokov, z čoho 11 rokov pôsobí v Universal McCann ako šéfka plánovacieho a client service tímu. Predtým pôsobila v…

Viac o spíkrovi

B2B goes Live!

Podľa prieskumov patria eventy na popredné priečky v rebríčku komunikačných foriem, do ktorých klienti investujú najviac. Ako však tieto investície využiť čo najefektívnejšie? Čím dnes osloviť obchodných partnerov, zákazníkov, dodávateľov? To, že event už dávno nie je len o prenajatej sále a cateringu, ale je kombináciou najnovších technológií, digitálnych stratégií, sociálneho marketingu a osvedčených zážitkových techník, príde porozprávať šéf siete eventových agentúr a medzinárodne uznávaný expert Štefan Kozák.

Štefan Kozák foto

Štefan Kozák

Managing Director, CREATIVE PRO Group SK&CZ

Štefan vyštudoval odbor divadelný manažment na Vysokej škole múzických umení v Bratislave a vzdelanie si rozšíril počas štúdia MBA na Brno International…

Viac o spíkrovi

Príležitosť pre B2B sa volá CSR 3.0!

Via Bona Slovakia je jediným ocenením, ktoré na Slovensku už od roku 1998 zviditeľňuje príklady zodpovedného podnikania a inšpiruje nimi ďalšie firmy. Aj ostatný 16. ročník ukázal, že zodpovedné podnikanie nie je len o ochrane životného prestredia či firemnej filantropii – ako sa neraz mylne domnievame. Naopak čoraz viac firiem implantuje do svojho core biznisu atribúty zodpovedného podnikania – transparetnosť či férovosť, ktoré sa stávajú novým typom benefitov v porovnaní s konkurenciou. O tom, že prichádza doba CSR 3.0 a pre B2B je tu nová príležitosť povie viac Michal Kišša, renomovaný expert v oblasti zodpovedného podnikania z Nadácie Pontis.

Michal Kišša foto

Michal Kišša

Výkonný riaditeľ Business Leaders Forum a Programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie, Nadácia Pontis

Michal pracuje ako výkonný riaditeľ združenia zodpovedných firiem Business Leaders Forum a programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie v Nadácia Pontis.…

Viac o spíkrovi

TOP Trendy v B2B marketingu pre rok 2016

Jeden z najuznávanejších odborníkov na B2B prichádza po prvýkrát aj na Slovensko a prináša svoju víziu kľúčových trendov pre rok 2016 v B2B oblasti. „Mnohé firmy sa vrhli do content marketingu či inbound marketingu a investovali do tejto oblasti obrovské peniaze. Lebo im niekto poradil, že je to trendy... Samozrejme, je to trendy. Ale mnohé z týchto firiem zažívajú sklamania, keď efektivita a návratnosť týchto investícií zostala na bode mrazu. Umením je totiž nielen dobrý obsah vytvoriť, ale ho aj správne umiestniť a vedieť zmysluplne recyklovať a alternovať. Menej je v tomto prípade viac,“ hovorí o jednom z trendových nástrojov B2B Steve Kemish.

Steve Kemish foto

Steve Kemish

Managing Partner, Junction Marketing Agency, UK

Steve Kemish, jeden z najoceňovanejších európskych B2B špecialistov s dvadsaťročnými skúsenosťami z rôznych oblastí digitálneho marketingu vystúpi na IDEAS…

Viac o spíkrovi

Úspech v súťaži nemusí byť len 1. miesto

... ale napríklad aj nápad súťaž zorganizovať. EY Podnikateľ roka je prvou a jedinou skutočne celosvetovou súťažou svojho druhu, ktorú založila spoločnosť EY v roku 1986 v USA. Oceňuje podnikateľov, ktorým sa podarilo vybudovať úspešný a dynamicky sa rozvíjajúci podnik. Ako projekt „EY Podnikateľ roka“ už 10 rokov pomáha spoločnosti EY na Slovensku nielen osloviť svojich zákazníkov, ale aj zviditeľniť túto konzultačnú spoločnosť, odprezentuje vedúci partner EY na Slovensku Matej Bošňák a Zuzana Marhefková, Head of Brand, Marketing and Communications EY Slovensko.

Matej Bošňák foto

Matej Bošňák

Vedúci partner, EY na Slovensku

V EY pôsobí od roku 2004, v minulosti na oddelení auditu so zameraním najmä na energetický sektor, výrobné podniky a sektor verejných služieb, okrem toho…

Viac o spíkrovi
Zuzana Marhefková foto

Zuzana Marhefková

Head of Brand, Marketing and Communications, EY Slovensko

Zuzana pôsobí v spoločnosti EY Slovensko od roku 2007. V súčasnosti je zodpovedná za brand, marketing a komunikáciu, CSR stratégiu spoločnosti, je manažérkou…

Viac o spíkrovi

Ako na Slovensku predávať plnochutné potraviny?

Dokážu slovenskí dodávatelia potravín ponúknuť naozaj kvalitné produkty? Dokážu ich zabezpečiť v dostatočnom objeme a sortimente tak, aby sa naše obchody nemuseli obracať na dodávateľov zo zahraničia? O riešení týchto a ďalších otázok príde porozprávať Peter Varmuža, generálny riaditeľ nového obchodu s chutnými potravinami - YEME.

Peter Varmuža foto

Peter Varmuža

Generálny riaditeľ, YEME

Je vášnivým vegetariánom a obhajcom etického chovu zvierat. Sníva o prirodzenej ceste stravovania skutočnými, čerstvými a živými potravinami. Toto…

Viac o spíkrovi

Existujú príležitosti pre B2B v online prostredí?

Určite áno! Ale čo ak je všetko inak a už neexistuje delenie marketingu na B2C a B2B? Tušíte, kde sa dnes nachádzajú skutočné marketingové príležitosti v online prostredí a ako dokážu zmeniť náš život v nabližších rokoch? Nechajte sa unášať víziami a zistite, ako môžu ovplyvniť váš biznis!

Martin Mác foto

Martin Mác

CEO spoločností Zoznam, Zoznam Mobile

Martin pôsobí od roku 2007 ako konateľ jednej z najúspešnejších internetových spoločností na Slovensku - Zoznam, s.r.o., ktorá má vo svojom portfóliu viac ako…

Viac o spíkrovi

TOP 7 B2B IDEAS of the year 2016

Prezentácie shortlistovaných B2B projektov, ktoré panel marketérov – expertov na B2B v prieskume TNS vybral medzi TOP 7 najinovatívnejších B2B projektov roka 2015 / 2016. Rozhodnite v live hlasovaní o víťazovi TOP B2B IDEAS 2016!

Igor Brossmann foto

Igor Brossmann

CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a dlhoročný líder Wiktor Leo Burnett. Spoluautor reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských a svetových festivaloch…

Viac o spíkrovi

Vyhlásenie výsledkov exkluzívnej ankety TELKÁČ ROKA 2015

Vyhlásenie výsledkov exkluzívnej ankety TELKÁČ ROKA 2015 s Milanom Zimnýkovalom alias JUNIOROM a dobrou zábavou.

Odovzdanie cien TOP B2B IDEAS 2016

Odovzdanie cien prestížnej súťaže marketingových B2B nápadov TOP B2B IDEAS 2016.

Afterparty s LE PAYACO

Networking a zábava pri hitoch skupiny LE PAYACO.

PROGRAM Ideas RULEZZ 2016

  •  
     
    Registrácia a chutné raňajky
  •  
     
    OVERVIEW & INSPIRATION

    Kreativita, manažment, médiá, eventy a CSR – to je 5 kľúčových oblastí, ktoré rozhodujú o úspechu v B2B marketingu. Najnovšie trendy a inšpirácie vám prinášajú najvýznamnejší experti!

    Otvorenie konferencie: Prečo som zmenil názor na B2B?

    Igor Brossmann, CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

    Aj B2B dokáže byť sexi!

    Marek Hlavica, Prezident reklamného festivalu PIAF Prague, výkonný riaditeľ, Asociácia komunikačných agentúr, ČR

    B2B Leaders Monitor 2016

    Ivan Šimek, Managing Director, Kantar Media, TNS Slovakia

    Lovte tam, kde sú veľké ryby

    Dana Jánošová, Client Service Director, Universal McCann

    B2B goes Live!

    Štefan Kozák, Managing Director, CREATIVE PRO Group SK&CZ

    Príležitosť pre B2B sa volá CSR 3.0!

    Michal Kišša, Výkonný riaditeľ Business Leaders Forum a Programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie, Nadácia Pontis

  •  
     
    Coffee break
  •  
     
    B2B TOP Inspiration Cases

    Inšpirujte sa najlepšími! Lídri kľúčových produktových kategórií a ich inšpiratívne komunikačné a marketingové projekty.

    TOP Trendy v B2B marketingu pre rok 2016

    Steve Kemish, Managing Partner, Junction Marketing Agency, UK

    Úspech v súťaži nemusí byť len 1. miesto

    Matej Bošňák, Vedúci partner, EY na Slovensku; Zuzana Marhefková, Head of Brand, Marketing and Communications, EY Slovensko

    Ako na Slovensku predávať plnochutné potraviny?

    Peter Varmuža, Generálny riaditeľ, YEME

    Existujú príležitosti pre B2B v online prostredí?

    Martin Mác, CEO spoločností Zoznam, Zoznam Mobile

  •  
     
    Skvelý obed
  •  
     
    TOP B2B IDEAS 2016

    Aj tento rok bude súčasťou konferencie rebríček najinovatívnejších projektov – tentokrát z oblasti B2B – ktoré vznikli vlani a tento rok na Slovensku. Nominácie zostavené na základe prieskumu TNS Slovakia medzi marketérmi doplnia „wild cards“ združenia THE MARKETERS a spoluorganizátora konferencie, odborného magazínu IN STORE Slovakia. O víťazovi však môžete rozhodnúť Vy – o konečnom poradí rozhoduje hlasovanie auditória priamo na konferencii!

    TOP 7 B2B IDEAS of the year 2016

    Igor Brossmann, CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o. a Peter Šebo, The Marketers

  •  
     
    Záver konferencie
  •  
     
    Slávnostné vyhlásenie výsledkov (RIVER´S CLUB, Tyršovo nábrežie)
  •  
     
    Vyhlásenie výsledkov a afterparty

    s Milanom Zimnýkovalom alias JUNIOROM a dobrou zábavou!

    Vyhlásenie výsledkov exkluzívnej ankety TELKÁČ ROKA 2015

    Odovzdanie cien TOP B2B IDEAS 2016

    Afterparty s LE PAYACO