Steve Kemish,

Managing Partner, Junction Marketing Agency, UK

Steve Kemish, jeden z najoceňovanejších európskych B2B špecialistov s dvadsaťročnými skúsenosťami z rôznych oblastí digitálneho marketingu vystúpi na IDEAS RULEZZ 2016! Ocenenia: 5-násobný držiteľ prestížneho ocenenia B2B Marketing Awards 2-násobný držiteľ ocenenia Database Marketing Awards Ďalšie ocenenia: New Media Age Awards, Revolution Digital Marketing Awards, CRN Awards, IDM Marketing Awards, Professional Publishers Associations Awards a DMA Awards. Steve v minulosti pracoval pre viacero globálnych značiek – venoval sa stratégiám a digitálnemu marketingu pre Motorolu, Cisco, ITV, Lego, Skype, British Airways či Oracle. Od roku 2004 spolupracuje s Institute od Direct Marketing (IDM) ako konzultant a je členom IDM Digital Council. V roku 2006 založil marketingovú agentúru Junction Agency, ktorá bola už po jednom roku existencie vyhlásená ako druhá najlepšia marketingová agentúra v Spojenom kráľovstve!

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Marek Hlavica,

Prezident reklamného festivalu PIAF Prague, výkonný riaditeľ, Asociácia komunikačných agentúr, ČR

Marek je bývalý novinár, dnes sa venuje komunikácii, moderovaniu a je aktívny muzikant. Po štúdiách na Fakulte žurnalistiky na Karlovej Univerzite pracoval ako elév a redaktor v časopise Mladý svět. Od roku 1990 stážoval v časopise Rolling Stone v New Yorku, kde získal skúsenosti vo vydavateľskom a mediálnom biznise. Po návrate pôsobil ako obchodný riaditeľ, neskôr generálny riaditeľ vydavateľstva Mladý svět. Ako riaditeľ marketingu bol pri štarte prvej súkromnej televízie Nova, po roku 1995 bol aktívny na viacerých pozíciách v oblasti public relation. Bol zakladateľom a partnerom agentúry Impact, ktorá pracovala pre viacerých významných medzinárodných i domácich klientov (Pepsi, Aral, EuroTel, Český Telecom atď.). Od roku 2000 odišiel z agentúry a postupne sa stal manažérom komunikácie v spoločnostiach Philip Morris, Citibank, ČEZ a Plzeňský Prazdroj. Od roku 2008 pôsobí ako nezávislý konzultant v oblasti komunikáciece (Voľby do Európského parlamentu, Spolchemie, Heineken, Plzeňský Prazdroj, ČNB, Ministerstvo financií ČR ad.), riaditeľ medzinárodného festivalu reklamy PIAF a od januára 2016 je výkonným riaditeľom AKA (Asociace komunikačních agentur).

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Matej Bošňák,

Vedúci partner, EY na Slovensku

V EY pôsobí od roku 2004, v minulosti na oddelení auditu so zameraním najmä na energetický sektor, výrobné podniky a sektor verejných služieb, okrem toho viedol služby finančného účtovného poradenstva. Poradenstvu a audítorstvu sa venuje už 20 rokov, má bohaté skúsenosti s auditmi účtovných závierok, účtovným poradenstvom a inými súvisiacimi službami. Matej taktiež poskytol množstvo prednášok na témy IFRS pre slovenských podnikateľov, počas dvojročnej pracovnej prestávky pôsobil ako školiteľ pre BPP a je lídrom súťaže EY Podnikateľ roka na Slovensku. Je dlhoročný člen Asociácie certifikovaných účtovných znalcov v Anglicku a držiteľom diplomu ACCA v medzinárodnom finančnom výkazníctve. Absolvoval Žilinskú univerzitu so zameraním na kybernetiku. Svoj voľný čas trávi s rodinou a čítaním škandinávskych detektívok.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Martin Mác,

CEO spoločností Zoznam, Zoznam Mobile

Martin pôsobí od roku 2007 ako konateľ jednej z najúspešnejších internetových spoločností na Slovensku - Zoznam, s.r.o., ktorá má vo svojom portfóliu viac ako 40 produktov. Na pozícii výkonného riaditeľa spoločnosti riadi viac ako 60 interných zamestnancov. Zároveň je aj výkonným riaditeľom spoločnosti Zoznam Mobile, s.r.o. Kariéru v telekomunikáciách začal v roku 2003 v Slovak Telekome, kde v rokoch 2010-2015 pôsobil ako člen predstavenstva.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ivan Šimek,

Managing Director, Kantar Media, TNS Slovakia

Zakladateľ a dlhoročný riaditeľ TNS na Slovensku, riaditeľ KantarMedia v Českej republike a Regional Business Development Director spoločnosti Kantar Media. Stál pri zrode prvej platenej televízie na Slovensku, v roku 2004 uviedol na trh a doteraz prevádzkuje elektronické meranie sledovanosti TV prostredníctvom peoplemetrov, ktoré zároveň predstavuje trhovú menu obchodovania s TV reklamou. V roku 1999 uviedol na trh prvé elektronicke meranie návštevnosti internetu v Českej republike a na Slovensku a v roku 2010 aj unikátny system merania a monitoringu internetovej reklamy ako súčasť monitoringu médií.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Igor Brossmann,

CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a dlhoročný líder Wiktor Leo Burnett. Spoluautor reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských a svetových festivaloch kreativity a efektivity. Po odchode z WLB založil spolu s priateľom charitatívnu organizáciu DOBRÝ ANJEL. Je tiež zakladateľ Veľvyslanectva Slnka. Dnes sa vo svojej reklamnej agentúre IGOR BROSSMANN a venuje sa inovatívnym konceptom v marketingu a reklame.

Pozri v programePozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Dana Jánošová,

Client Service Director, Universal McCann

Danka pracuje v mediálnych agentúrach už 17 rokov, z čoho 11 rokov pôsobí v Universal McCann ako šéfka plánovacieho a client service tímu. Predtým pôsobila v agentúrach Starmedia Co. a Mindshare. Venuje sa tvorbe mediálnej stratégie a rozvoju agentúrneho know-how, pričom spolupracuje s regionálnymi tímami v sieti IPG Mediabrands. V roku 2014 sa zúčastnila odbornej stáže v UM NYC, kde bola súčasťou research a strategického tímu. Agentúrny tím pod jej vedením získal vlani prvenstvo v kvalitatívnom hodnotení mediálnych agentúr RECMA 2015 a hodnotenie „A“ v Competition rankingu v roku 2014. Počas svojho pôsobenia v mediálnej oblasti pracovala pre široké spektrum klientov, ako napríklad L´Oreal, Heineken Slovensko, Poštová banka, Tesco, Storck, Ringier Axel Springer, The Coca-Cola Company a iní.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Michal Kišša,

Výkonný riaditeľ Business Leaders Forum a Programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie, Nadácia Pontis

Michal pracuje ako výkonný riaditeľ združenia zodpovedných firiem Business Leaders Forum a programový riaditeľ pre zodpovedné podnikanie v Nadácia Pontis. Združenie BLF sa už 11 rokov motivuje firmy, aby implementovali zodpovedné podnikanie do svojho každodenného rozhodovania. V súčasnosti združuje 35 firiem s viac než 86 tisíc zamestnancami. Michal Kišša je riaditeľom združenia od júna 2015, v témach reportingu zodpovedného podnikania, komunikácie pracuje v rámci BLF a Nadácie Pontis už takmer 10 rokov. Spolupracoval na publikáciách o ZP a pomáhal pripravovať stratégie a reporty zodpovedného podnikania pre viaceré spoločnosti, ako napríklad Slovak Telekom, drogerie-markt, Orange, VÚB banka, Slovnaft, New World Resources alebo Západoslovenská energetika. Bol tiež počas 10 rokov zodpovedný za organizáciu každoročného CEE CSR Summitu a spolukoordinuje ocenenie za zodpovedné podnikanie a filantropiu Via Bona Slovakia.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Štefan Kozák,

Managing Director, CREATIVE PRO Group SK&CZ

Štefan vyštudoval odbor divadelný manažment na Vysokej škole múzických umení v Bratislave a vzdelanie si rozšíril počas štúdia MBA na Brno International Business School v Českej republike. V začiatkoch svojej kariéry fungoval v rôznych občianskych združeniach v oblasti divadla a filmu, participoval na divadelných a filmových projektoch, či medzinárodných festivaloch. V roku 2003 vytvoril základy pre založenie spoločnosti zo zameraním na live & event marketing CREATIVE PRO, následne vybudoval aj neformálnu diverzikovanú skupinu CREATIVE PRO group, ktorá primárne pôsobí na slovenskom a českom trhu, no svoje pôsobenie postupne rozširuje aj do Poľska a Maďarska. Okrem aktívneho riadenia organizácií sa stará o business & creative development, pravidelné vyhodnocovanie výsledkov agentúry či špecifické „live marketing“ projekty. Spoluzakladal a v rokoch 2008-2011 aktívne pôsobil aj v medzinárodne pôsobiacej spoločnosti 30-70. V roku 2015 sa mu podarilo začleniť spoločnosti CREATIVE PRO, a CREATIVE PRO (CZ), do majetkových štruktúr medzinárodnej live marketing skupiny 27 Names.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Zuzana Marhefková,

Head of Brand, Marketing and Communications, EY Slovensko

Zuzana pôsobí v spoločnosti EY Slovensko od roku 2007. V súčasnosti je zodpovedná za brand, marketing a komunikáciu, CSR stratégiu spoločnosti, je manažérkou projektu EY Podnikateľ roka na Slovensku a organizuje exkluzívny diskusný klub EY Podnikateľská akadémia. Počas predchádzajúcich rokov sa Zuzana v EY venovala marketingu služieb podnikového poradenstva a auditu, organizovaniu Klubu riaditeľov interného auditu, Energetickej platformy Slovenska, EY Community Day, odborným prieskumom a internej komunikácii. Absolvovala Ekonomickú univerzitu v Bratislave, Fakultu manažmentu. Vo voľnom čase sa venuje joge a jazde na koni.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Peter Varmuža,

Generálny riaditeľ, YEME

Je vášnivým vegetariánom a obhajcom etického chovu zvierat. Sníva o prirodzenej ceste stravovania skutočnými, čerstvými a živými potravinami. Toto presvedčenie sa spája s jeho pôsobením v Ázii, kde sa dostal po dlhoročných skúsenostiach s maloobchodom na Slovensku. Začínal v roku 1996 v sieti Tesco, v ktorej sa vypracoval až na výkonného riaditeľa celej slovenskej siete. Pôsobil aj ako generálny riaditeľ siete Delvita. Nečudo, že sa stal hnacím motorom celého projektu Yeme, ktorý dal dohromady tento autorský tím. A hoci osobne preferuje bezmäsitú stravu, na slovenský stôl by rád priniesol celé spektrum kvalitných a lokálnych potravín.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn