Richard Ďurana,

riaditeľ, INESS

V Inštitúte ekonomických a spoločenských analýz (INESS) pracuje od začiatku jeho činnosti v roku 2006. Venuje sa hospodárskej politike, verejným financiám, duševnému vlastníctvu. Je členom a spoluzakladateľom filantropickej rockovej kapely Business Leaders Rock’n’Roll Band.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Jannis Samaras,

Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko

Českými médiami označovaný ako limonádový dravec z Krnova. Zo socialistickej a takmer mŕtvej značky Kofola vyrobil novú legendu, ktorá porazila v Česku i na Slovensku takú značku ako Coca-Cola.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ivan Šimek,

Managing Director, Kantar Media, TNS Slovakia

Zakladateľ a dlhoročný riaditeľ TNS na Slovensku, riaditeľ KantarMedia v Českej republike a Regional Business Development Director spoločnosti KantarMedia.
Stál pri zrode prvej platenej televízie na Slovensku, v roku 2004 uviedol na trh a doteraz prevádzkuje elektronické meranie sledovanosti TV prostredníctvom peoplemetrov, ktoré  zároveň predstavuje trhovú menu obchodovania s TV reklamou.
V roku 1999 uviedol na trh prvé elektronicke meranie návštevnosti internetu v Českej republike a na Slovensku a v roku 2010 aj unikátny system merania a monitoringu internetovej reklamy ako súčasť monitoringu médií.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Dirk Steffen,

Deputy Managing Director, TNS Infratest (DE)

Dirk je zástupcom riaditeľa spoločnosti TNS Infratest a šéfom pre médiá a digitálny sektor. Tiež je na globálnej úrovni zodpovedný za komplexný výskumný projekt TNS „Digital Behave solution“, ktorý prepája pasívne online správanie užívateľov s meraniami aktívneho správania. Dirk je so svojou 20 ročnou kariérou v biznise kľúčovou postavou v oblasti online prieskumov v Nemecku.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Igor Brossmann,

majiteľ, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a do roku 2005 líder agentúry Wiktor Leo Burnett. Spoluzakladateľ Dobrého anjela, Paliho Kapurkovej veselej politickej strany a Veľvyslanectva Slnka. Autor a spoluautor reklám, ktoré získali desiatky ocenení doma aj vo svete. Dnes majiteľ reklamnej agentúry IGOR BROSSMANN, s.r.o. Okrem skvelých nápadov miluje manželku a svoje 4 deti.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ivan Debnár,

The Spot

Už v 1996 priniesol na Slovensko prvú internetovú kaviareň a rozbehol Zoznam.sk, z ktorého sa stal najväčší všeobecný portál na Slovensku. Po úspešnom predaji zostal v spoločnosti ďalej pôsobiť v oblasti nových služieb až do roku 2007. Následne pomáhal z pozície technického šéfa konkurenčnému Azet.sk prevziať miesto jednotky na slovenskom trhu. Získané kontakty a skúsenosti s rastom firiem prináša od roku 2011 mladým podnikateľom v rámci projektu The Spot a prostredníctvom externej inovácie aj partnerským spoločnostiam. Spoluzakladal startupy Datamolino, Cloudfender a radí viacerým ďalším.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Ľuboš Fellner,

riaditeľ, BUBO Travel Agency

Lekár a zakladateľ cestovnej kancelárie BUBO Travel Agency. Podnikateľ roka na Slovensku 2011. Vďaka osobitnému prístupu a nápadom je kancelária BUBO mimoriadne úspešná nie preto lebo predáva kvalitné zájazdy ale exkluzívne zážitky.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Rob Geurts,

Gold´s Gym (NL)

V minulosti olympijský bobový reprezentant, kouč a športový tréner, dnes podnikateľ v oblasti fitness športu. Stál pri celosvetových podnikateľských projektoch ako ZUMBA či PILOXING. 

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Lucie Harnošová,

Brána k dětem (ČR)

Narodenie jej vlastných dcér ju priviedli k alternatívnych smerov výchovy a starostlivosti o deti až k otvoreniu prvéhou kamennému obchodu s týmto sortimentom v Českej repulike. Dnes je Lucie lektorkou Zdravého prebaľovania, Bezplienkovej komunikačnej metódy, Kontaktného rodičovstva a ďalších tém. Vedie už 5 predajných miest (Brno, Praha, Damníkov, Jičín, Košice) a tiež internetový Obchod. Brána k dětem je zodpovedná firma, ktorá je zameraná na prepojenie hodnôt, osobného rozvoja a trvale udržateľného životného štýlu.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Martin Kohút,

Country Manager, NESS Slovensko

V oblasti IT sa pohybuje viac ako 18 rokov, z toho viac ako 10 rokov sa podieľa na rozvoji spoločnosti NESS Slovensku, od októbra 2009 na poste generálneho riaditeľa, Country Manager a predseda predstavenstva. Ako investor podporuje viaceré inovatívne projekty a startupy.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Tomáš Krásný,

Regional Lead - Audience Measurement & Insights CEE-META, GfK

Srdcom i dušou marketingový výskumník, ktorému rukami prešli snáď tisícky biznisových projektov a nápadov. Prečo si práve Tomáš myslel, že oživiť značku Kofola a urobiť z nej úspešný nápoj je takmer nemožné?

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Michal Pastier,

Digital Creative Director, ZARAGUZA digital

Michal Pastier patrí s viac ako šiestimi desiatkami cien za kreativitu a efektivitu kampaní na ktorých pracoval medzi slovenských najoceňovanejších reklamných tvorcov. Michal je členom Art Directors Club Slovakia a v roku 2011 získal prestížne ocenenie FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy.

Je spolumajiteľom a kreatívnym riaditeľom online agentúry ZARAGUZA digital, ktorú v roku 2012 Facebook zaradil medzi TOP 10 agentúr na svete, ktoré ho využívajú najkreatívnejšie. ZARAGUZA sa stala už štyrikrát po sebe najoceňovanejšou digitálnou agentúrou na Slovensku podľa výsledkov národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec 2010, 2011, 2012 aj 2013.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Igor Široký,

riaditeľ, Holey Quilt

Príkrývky na spanie sa vyrábajú tísíce rokov, ale až túto partiu ľudí z Prievidze napadlo vyrábať paplóny s dierou a ponúknuť ju každému, kto spí rád na boku s paplónom medzi kolenami. Pritom pôvodný nápad bol určený na niečo úplne iné...

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn

Radovan Vargic,

Commercial innovations, Orange

Radovan Vargic vyštudoval geografické informačné systémy na banskobystrickej Univerzite Mateja Bela. Podstatnú časť svojej profesionálnej kariéry venoval spoločnosti Orange. Od novembra 2010 až po súčasnosť zastáva pozíciu manažéra pre rozvoj nových služieb Orangeu. Takmer 9 rokov ho zamestnával marketing, pracoval ako manažér pre produkty a servis. V rokoch 1998 až 2001 si vyskúšal oblasť vývoja aplikácií. Skúsenosti a poznatky s telco operátormi čerpal na trojtýždňovom workshope v Tokiu. V minulosti bol tiež konzultantom špecializovanej Organizácie pre výživu a poľnohospodárstvo OSN, pracoval aj ako softvérový vývojár pre VÚB.

Pozri v programe

Vaši spoloční známi

Prihlásiť cez LinkedIn