Staňte sa súčasťou Rulezz komunity a získajte 10% zľavu na lístok

Economic IDEAS: Ako čeliť ekonomickým bublinám z pohľadu marketingového manažéra?

Mýty o raste a poklese. HDP, nezamestnanosť, inflácia či rast miezd...Čo rozbehne bežnú domácu spotrebu a naopak, čo ju bude brzdiť? Čo to bude znamenať pre marketing firiem? Rozbehne sa konečne biznis? Nápaditý výkladový slovník pozitívnych ekonomických prognóz s negatívnym dopadom na marketing firiem.

Richard  Ďurana foto

Richard Ďurana

riaditeľ, INESS

V Inštitúte ekonomických a spoločenských analýz (INESS) pracuje od začiatku jeho činnosti v roku 2006. Venuje sa hospodárskej politike, verejným financiám,…

Viac o spíkrovi

Consumer IDEAS: Lifestyle & Consumer Trends 2014

Akí sú noví spotrebitelia? Čo sa zmenilo v ich nákupnom správaní a aké sú globálne spotrebiteľské trendy? Čo k nám dorazí o pár rokov? Čo, kde ako a prečo vlastne nakupujeme? Stále si myslíme, že naše nákupy máme pod kontrolou? Nakupujeme s rozumom? Kto za nás vlastne nakupuje keď nakupujeme?

Dirk  Steffen foto

Dirk Steffen

Deputy Managing Director, TNS Infratest (DE)

Dirk je zástupcom riaditeľa spoločnosti TNS Infratest a šéfom pre médiá a digitálny sektor. Tiež je na globálnej úrovni zodpovedný za komplexný výskumný…

Viac o spíkrovi

Data IDEAS: Je tu CRM 2.0!

Big data sa dajú vo firmách nielen hromadiť, ale ich fúziou sa dajú získať nové informácie o vašich zákazníkoch. Až niekedy neveríme vlastným očiam! Ako ich využívať?

Ivan  Šimek foto

Ivan Šimek

Managing Director, Kantar Media, TNS Slovakia

Zakladateľ a dlhoročný riaditeľ TNS na Slovensku, riaditeľ KantarMedia v Českej republike a Regional Business Development Director spoločnosti KantarMedia.

Viac o spíkrovi

Niche IDEAS: Brána k deťom

Ako nahradiť upadajúci masový necielený predaj obchodovaním s úzko vymedzenými cieľovými skupinami? Ako odhaliť potenciálny segment a ako s nim pracovať? Od obchodného regálu s potravinami pre deti ku piatim kamenným obchodom špecializovaných pre detskú populáciu.

Lucie Harnošová foto

Lucie Harnošová

Brána k dětem (ČR)

Narodenie jej vlastných dcér ju priviedli k alternatívnych smerov výchovy a starostlivosti o deti až k otvoreniu prvéhou kamennému obchodu s týmto sortimentom…

Viac o spíkrovi

Niche IDEAS: To isté nemusí byť vždy to isté

Niekto vypracuje marketingový koncept ako predávať určité zájazdy pre jednotlivé cieľové skupiny, obsadí svoj segment a snaží sa v ňom presadiť sa. A niekto zasa spracuje nápad ako predávať intenzívne zážitky pre rôzne segmenty zákazníkov a sústredí sa na inovácie a neobvyklé realizácie.... Viete ako vznikol nápad predávať a intenzívnejší život miesto obyčajného zájazdu?

Ľuboš Fellner foto

Ľuboš Fellner

riaditeľ, BUBO Travel Agency

Lekár a zakladateľ cestovnej kancelárie BUBO Travel Agency. Podnikateľ roka na Slovensku 2011. Vďaka osobitnému prístupu a nápadom je kancelária BUBO…

Viac o spíkrovi

Opportunity IDEAS: Vytvor šport! Vytvor trend! Vytvor dopyt!

Niekde na začiatku bol AEROBIC. Len pred niekoľkými rokmi sa objavila ZUMBA - geniálne spojenie fitnessu, tanca, módy a biznisu. A dnes prichádza PILOXING, ktorý posúva hranice biznisu, marketingu, štýlu a budovania značiek do nových rozmerov... Ako rozpoznávať a vytvárať športové trendy a zarábať na tom po celom svete? Vždy sa všetko dá, keď máte komu a čo povedať! Príbeh Roba, ktorý je bývalým reprezentantom Holandska v boboch na olympijských hrách a podnikateľom v športovom biznise. A stál pri tom, ako sa dá vytvoriť niečo, po čom budú ľudia túžiť. A ešte navyše tam, kde to nikto nečakal. S dušou športovca a podnikateľa sa dá všetko!

Rob Geurts foto

Rob Geurts

Gold´s Gym (NL)

V minulosti olympijský bobový reprezentant, kouč a športový tréner, dnes podnikateľ v oblasti fitness športu. Stál pri celosvetových podnikateľských…

Viac o spíkrovi

IDEA #1: Brand Concept: My/ilníky značky, ktorú ľudia milujú

Kofola, ktorá bola kedysi symbolizovala lacný „socíkovský“ nápoj lacných krčiem, dokázala o niekoľko rokov fenomenálny úspech – poraziť na domácom česko-slovenskom trhu Coca-Colu. Čo stálo za týmto úspechom? Netradičný pohľad na dokonale využitú marketingovú príležitosť, ktorá podľa marketingových odborníkov už nemala šancu! 

Jannis  Samaras foto

Jannis Samaras

Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko

Českými médiami označovaný ako limonádový dravec z Krnova. Zo socialistickej a takmer mŕtvej značky Kofola vyrobil novú legendu, ktorá porazila v Česku i na…

Viac o spíkrovi
Tomáš Krásný foto

Tomáš Krásný

Regional Lead - Audience Measurement & Insights CEE-META, GfK

Srdcom i dušou marketingový výskumník, ktorému rukami prešli snáď tisícky biznisových projektov a nápadov. Prečo si práve Tomáš myslel, že oživiť značku…

Viac o spíkrovi

IDEA # 2: Marketing ideas: Nápady su nanič, pokiaľ sa ich nepokúsite uskutočniť

Smršť skvelých nápadov zo všetkých oblastí marketingu, nielen z reklamy. Nápadov, ktoré pomohli biznisu. Niektoré už zrealizované, iné ešte len čakajú na toho, kto ich uskutoční... 
Možno čakajú práve na vás!

Igor Brossmann foto

Igor Brossmann

majiteľ, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a do roku 2005 líder agentúry Wiktor Leo Burnett. Spoluzakladateľ Dobrého anjela, Paliho Kapurkovej veselej politickej strany a Veľvyslanectva…

Viac o spíkrovi

IDEA #3: Product Launch: Zo startupu na globálny trh

Žeby už bolo všetko vymyslené? Zďaleka nie! Ďalším novým a prudko sa rozvíjajúcim segmentom sú inteligentné budovy. Startup Goldee vycítil príležitosť, ako v dobe smartfónov ovládať osvetlenie domácností a ponúknuť ľuďom namiesto žiarovky hru svetiel. Múdre svetlo zo Slovenska.   

Martin Kohút foto

Martin Kohút

Country Manager, NESS Slovensko

V oblasti IT sa pohybuje viac ako 18 rokov, z toho viac ako 10 rokov sa podieľa na rozvoji spoločnosti NESS Slovensku, od októbra 2009 na poste generálneho…

Viac o spíkrovi

IDEA #4: Product Idea: Paplóny s dierou?

Príkrývky na spanie sa vyrábajú tísíce rokov, ale až túto partiu ľudí z Prievidze napadlo vyrábať paplóny s dierou a ponúknuť ju každému, kto spí rád na boku s paplónom medzi kolenami. Pritom pôvodný nápad bol určený na niečo úplne iné...

Igor Široký foto

Igor Široký

riaditeľ, Holey Quilt

Príkrývky na spanie sa vyrábajú tísíce rokov, ale až túto partiu ľudí z Prievidze napadlo vyrábať paplóny s dierou a ponúknuť ju každému, kto spí rád na boku…

Viac o spíkrovi

IDEA #5: Emailová vs. SMS kampaň: nápady, ako komunikovať efektívne

Telefóny dnes už majú takmer všetci, rovnako aj emailové adresy. Rozhodujete sa medzi emailovou a SMS kampaňou? Ktorá z nich je efektívnejšia, úspešnejšia? Viete koľkí z nás reklamné správy mažú a koľkí ich čítajú? Čo s nimi robíte vy? A čo chcete, aby s nimi robili vaši adresáti? Nápady, ako využiť jeden z najprogresívnejších komunikačných kanálov súčasnosti...

Radovan Vargic foto

Radovan Vargic

Commercial innovations, Orange

Radovan Vargic vyštudoval geografické informačné systémy na banskobystrickej Univerzite Mateja Bela. Podstatnú časť svojej profesionálnej kariéry venoval…

Viac o spíkrovi

IDEA #6: New Communication: Minimal Marketing - Naming

Ako pomenovanie produktu, alebo služby dokáže ovplyvňovať predaje a imidž. Konkrétne ukážky malých zásahov s veľkými výsledkami v case studies pre rôzne biznisy zozbieraných agentúrou BigNameTheory. Prvý krát prezentované na konferencii Ideas RULEZZ!

Michal Pastier foto

Michal Pastier

Digital Creative Director, ZARAGUZA digital

Michal Pastier patrí s viac ako šiestimi desiatkami cien za kreativitu a efektivitu kampaní na ktorých pracoval medzi slovenských najoceňovanejších reklamných…

Viac o spíkrovi

Nová Idea vo firme. Problém či príležitosť?

Ako prebudiť vo firme chuť inovovať? Aj v zabehnutom a konzervatívnom prostredí je dnes príležitosť pre rýchle a riskantné projekty. Ako na riešení pracovať s externým prostredím a prečo si inováciu "outsourcovať"? Môžete si nechať ušiť startup na mieru?

Ivan Debnár foto

Ivan Debnár

The Spot

Už v 1996 priniesol na Slovensko prvú internetovú kaviareň a rozbehol Zoznam.sk, z ktorého sa stal najväčší všeobecný portál na Slovensku. Po úspešnom predaji…

Viac o spíkrovi

IDEAS of the YEAR

TNS Slovakia a THEMARKETERS exkluzívne pre vás zmapovali prehľad marketingových nápadov, ktoré významným spôsobom ovplyvnili biznis. Ktoré z nich si zaslúžia aj vašu pozornosť a ktorým dáte svoj hlas priamo na konferencii?
 
Rebríček bude exkluzívnym prieskumom medzi TOP slovenskými marketérmi, ktorých sa opýtame, ktorý produkt, kampaň či marketingovo-komunikačnú aktivitu značky alebo firmy považujú za najvýznamnejší nápad – ideu roka

PROGRAM Ideas RULEZZ 2014

  •  
     
    Registrácia a chutné raňajky
  •  
     
    Market Chaos 2014

    Economic IDEAS: Ako čeliť ekonomickým bublinám z pohľadu marketingového manažéra?

    Richard Ďurana, riaditeľ, INESS

    Consumer IDEAS: Lifestyle & Consumer Trends 2014

    Dirk Steffen, Deputy Managing Director, TNS Infratest (DE)

    Data IDEAS: Je tu CRM 2.0!

    Ivan Šimek, Managing Director, Kantar Media, TNS Slovakia

  •  
     
    Coffee break
  •  
     
    Niche & Oppurtunity IDEAS

    Niche IDEAS: Brána k deťom

    Lucie Harnošová, Brána k dětem (ČR)

    Niche IDEAS: To isté nemusí byť vždy to isté

    Ľuboš Fellner, riaditeľ, BUBO Travel Agency

    Opportunity IDEAS: Vytvor šport! Vytvor trend! Vytvor dopyt!

    Rob Geurts, Gold´s Gym (NL)

  •  
     
    Obed
  •  
     
    IDEAS Cases

    IDEA #1: Brand Concept: My/ilníky značky, ktorú ľudia milujú

    Jannis Samaras, Predseda predstavenstva a generálny riaditeľ, Kofola ČeskoSlovensko ; Tomáš Krásný, Regional Lead - Audience Measurement & Insights CEE-META, GfK

    IDEA # 2: Marketing ideas: Nápady su nanič, pokiaľ sa ich nepokúsite uskutočniť

    Igor Brossmann, majiteľ, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

    IDEA #3: Product Launch: Zo startupu na globálny trh

    Martin Kohút, Country Manager, NESS Slovensko

    IDEA #4: Product Idea: Paplóny s dierou?

    Igor Široký, riaditeľ, Holey Quilt

    IDEA #5: Emailová vs. SMS kampaň: nápady, ako komunikovať efektívne

    Radovan Vargic, Commercial innovations, Orange

    IDEA #6: New Communication: Minimal Marketing - Naming

    Michal Pastier, Digital Creative Director, ZARAGUZA digital

  •  
     
    Coffee break
  •  
     
    IDEAS of the YEAR

    Nová Idea vo firme. Problém či príležitosť?

    Ivan Debnár, The Spot

    IDEAS of the YEAR

  •  
     
    Záver konferencie a poďakovanie
  •  
     
    IDEAS Afterparty